Art from Fire / Taidetta tulesta

Raku-keramiikan poltto –

Lappeenranta 5.10.2013

10 comments on “Art from Fire / Taidetta tulesta”

  1. Wautsi mikä upea kuva! Rakun poltosta olen kuullut, vaan en tiedä siitä yhtikäs mitään, mutta hienoa näyttää syntyvän. Tuli on aikamoinen epeli!

    • Kiiris,
      Minulle oli myös ensikosketus aiheeseen tämän kuvan ottamisen kautta. Kävin lauantaina katsomassa paikallisen kansalaisopiston polttajaisia. Ensi kevään kurssille taisin jo ilmoittautua 🙂

  2. Onkohan se jonkinlaita saven polttoa?
    Olen minäkin siittä jotain kuullut, mutta varmasti en tiedä, että saveako siinä poltetaan, tai savitöitä.
    Hienon näköinen taide kuitenkin juuri on palamassa.

    • Harakka,
      Japanilaistyylistä keramiikan tekemistä savesta. Hienoja töitä sieltä uunista putkahteli. Erityisesti värit oliva todella mielenkiintoisia. Ihan oikeesti kiinnostaa kokeilla!

  3. Savisuti on esitellut tekemiään rakuja blogissaan. Mielenkiintoista. Minä olen kyllä vaan niin tumpelo muovaamaan mitään kolmiulotteista, joten jätän suosiolla väliin.

  4. Kaunis kuva! Tulet ihastumaan rakukeramiikkasi pintoihin!


Leave a Reply

